czwartek, 26 listopada 2015




Jakiś czas temu otrzymałam nominację do Liebster Blog Award. Nominowała mnie Wilhelmina z bloga Jej wysokość książka za co serdecznie dziękuję.


 Oto pytania i moje odpowiedzi:
1. Jak odreagowujesz pracę?
Wiadomo, czytam książkę:) Poza tym słucham ulubionej muzyki, idę na spacer, piekę ciasto - nic odkrywczego.

2. Ulubiona książka
To pytanie powinno być zakazane! Nie sposób wskazać jednej. Ale skoro tak stawiasz sprawę, to wskażę Miecz przeznaczenia Andrzeja Sapkowskiego.

3. Szalone plany na 2016rok
No wiesz?! Jako stateczna pani z trzydziestką na wątłych ramionkach nie mam szalonych planów. To dobre dla młodzieniaszków.

4. Gdybyś miała być zwierzakiem to jakim i dlaczego?
Vide nagłówek bloga. Sowa wzbudza moją sympatię - niemal zawsze występuje z książką, w dzień śpi,w nocy poluje albo czyta, kto ją tam wie...:) Bardzo lubię też koty, poniżej zdjęcie Blackie o morderczym spojrzeniu, którą traktuję jak zwierzęcą podobiznę:)

5. Co Cię wkurza?
Bezczelność i tak zwane cwaniakowanie.

6.Gdzie chciałabyś mieszkać?
Odpowiedź mieści się w poprzednim poście. To chyba jasne, że w Hogwarcie!

7. Czym skusiła cię blogosfera?
Od zawsze lubiłam czytać i pisać. Blogosfera to wyjątkowe miejsce, gdzie mogę dać upust swojej pasji i spotkać przy tym wyjątkowych ludzi, czytać inspirujące wpisy.

8. Lubisz sport? Jeśli tak, jaki?
Oczywiście, że lubię. Nie wyobrażam sobie życia bez kanapowania z książką co najmniej trzy razy w tygodniu od 30 do 60min.

9.Oglądasz telewizję? Co najczęściej?
Nie oglądam.

10. Jakie masz plany na kolejne wakacje?
W moim wieku człowiek już nie planuje tylko cieszy się każdym kolejnym dniem:)

11. Jakich przyjemności nie umiesz sobie odmówić?
 Nie potrafię odmówić sobie kupowania kolejnych książek, ot taki nałóg:)

Teraz czas na nominacje:

Niebieski Stoliczek - niesamowite, klimatyczne miejsce w blogosferze.

Niebieska zakładka - posty trafiają w mój gust czytelniczy, poza tym przesympatyczna autorka.

Jej wysokość książka - osoba, która mnie nominowała, jej blog jest jednym z pierwszych, które poznałam, kiedy stworzyłam bloga.

Nie teraz - właśnie czytam - kiedy zobaczyłam spis recenzji Agnieszki, oniemiałam i spędziłam tam wiele czasu. Zawsze wypatrzę coś interesującego dla siebie.

Czytanie moja miłość - rekomendacje autorki trafiają w mój gust

Mozaika literacka - lubię za recenzje kryminałów, jako gatunek bliski mojemu sercu:)

Książko miłości moja - znam od niedawna i lubię.

I pytania:
1. Książka, która wywołała tzw. pustkę w głowie.
2. Ulubiona książka z dzieciństwa.
3. Ulubiona lektura szkolna.
4. Książka, której nie doczytałaś do końca i  dlaczego.
5. Co sądzisz o kondycji współczesnego czytelnictwa w Polsce?
6.  Najstarsza książka na Twojej półce.
7. Książka którą niedługo przeczytasz.
8. Książka którą polecił Ci ktoś inny.
9. Ulubiona ekranizacja
10. Najbardziej irytujący książkowy bohater.
11. Książka, które budzi w Tobie skrajne emocje.

Zapraszam do zabawy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...