poniedziałek, 30 listopada 2015

Bookathon 2015

Dziś wystartowała kolejna edycja Bookathonu. Poniżej mój plan czytelniczy:


Oto tegoroczne wyzwania:

Książka z czymś czerwonym na okładce - wybrałam Trzydziestą pierwszą Katarzyny Puzyńskiej
Książka z listy 100 tytułów BBC - Zabić drozda Harper Lee
Szkolna lektura której nie przeczytałeś - Zbrodnia i kara Dostojewskiego (paskudne wydanie, ale innego nie mam)
Tytuł, który zdobył nagrodę literacką - Zabić drozda Harper Lee
Książka wybrana przez inną osobę - Kroniki krwi Richelle Mead
Książka polskiego autora - tutaj posłuży mi książka z pierwszego wyzwania, czyli Trzydziesta pierwsza
Przeczytać co najmniej 1500 stron w czasie trwania Bookathonu - 1750 obejmują wybrane pozycje.

Najbardziej obawiam się przebrnięcia przez Kroniki krwi - to zupełnie nie moja bajka.

wracam do dalszej lektury i pozdrawiam wszystkich biorących udział w wyzwaniu:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...