czwartek, 20 sierpnia 2015

KASACJA Remigiusz Mróz

Mam wrażenie, że o Kasacji Remigiusza Mroza napisano już wszystko. Wysyp recenzji w Internecie jest jak najbardziej uzasadniony - jest się czym zachwycać. Przyznam, że nie znałam wcześniej twórczości tego Autora. Zewsząd wyskakiwały recenzje tak pochlebne, że musiałam sięgnąć po choć jedną z jego książek. Wybór padł na Kasację.
 

Doświadczona prawniczka i nieopierzony aplikant tworzą wybuchową mieszankę charakterów. Ona przebojowa, mająca na swoim koncie wiele sukcesów, on początkujący adwokat, który po wejściu do jaskini lwa zwanej Skylight już nigdy nie będzie tym samym człowiekiem. Razem prowadzą sprawę, której finał jest jak tornado, wciska w fotel, pozostawia oczy otwarte ze zdumienia przez długi czas, nie pozwala zapomnieć... 
Książka zrobiła na mnie kolosalne wrażenie. Świetne, humorystyczne dialogi, siła charakterów pełnokrwistych postaci, akcja pędząca niczym huragan - z każdym kolejnym rozdziałem spada na czytelnika bomba dostarczająca nowych wrażeń.
 

Zakończenie jest zaskakujące - suspens w każdym calu zadowoli nawet najbardziej wybrednego czytelnika. Przyznam, że czytałam je kilka razy z niedowierzaniem, że tak to się skończyło. Ale jak, jakim cudem?! Remigiusz Mróz jest mistrzem wyprowadzania czytelnika w pole.Błądzi, kluczy, podaje fałszywe tropy, a na końcu Zonk!
Bałam się, że ilość prawniczej terminologii mnie przytłoczy, jednak niepotrzebnie.
 

To jeden z najlepszych thrillerów, jakie czytałam. 





1 komentarz:

  1. Kolejna książka na którą mam ochotę. Jak do tej pory czytałam tylko jedną książkę Mroza.

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...