piątek, 17 czerwca 2016

Kilka nowości...

Korzystając ze zniżki w mojej ulubionej księgarni internetowej, poczyniłam małe zakupy.

1. Łaskun Katarzyna Puzyńska
Jako wielbicielka Lipowa, nie mogłam przejść obojętnie obok najnowszego tomu sagi. Przyznam, ze jest to jedna z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie książek tego lata. Odliczałam dni do premiery, odkąd tylko zobaczyłam zapowiedź. Zarys fabuły brzmi niezwykle intrygująco. Podgórski zdaje się mieć kłopoty... Autorka zaskakuje po raz kolejny. czy tom okaże się tak rewelacyjny jak poprzedni? Mam nadzieję:)

2. Cześć, co słychać? Magdalena Witkiewicz
Po lekturze rewelacyjnej Po prostu bądź postanowiłam przyjrzeć się bliżej twórczości autorki. Ta oto powieść jest piątą pozycją z dorobku literackiego pisarki, którą przeczytałam. Jestem bardzo zawiedziona zarówno poprzednimi, jak i Cześć, co słychać?, która jest tak nudna, że obawiam się, że nie dam rady przebrnąć przez perypetie 40-letniej Zuzanny, która postanowiła poczuć dreszczyk emocji.

3. Piętno Midasa Agnieszka Lingas-Łoniewska
Oto kolejna z wyczekiwanych premier. Nie zawiodłam się. Historia rewelacyjnie opowiedziana, interesująca i taka,o której długo się pamięta. Recenzja niebawem.

4. Nie czas na miłość Agnieszka Walczak-Chojecka
Książką zainteresowałam się rekomendacji jednej z blogerek, której opinie cenię. Ona i on na tle burzliwych zawirowań historii - brzmi ciekawie. Opis miał w sobie to coś, co mnie przyciągnęło:)

5. Alicja w krainie czasów Ałbena Grabowska
Tutaj podobnie jak wyżej, po prostu zaciekawił mnie opis książki. Autorkę kojarzę z niezapomnianego dla mnie Lotu nisko nad ziemią oraz sagi Stulecie Winnych. Biedna służąca, bogaty hrabia, nieślubne dziecko, stare dwory, a dodatkowo czary, gusła, zabobony. Od czasu do czasu coś przyciąga mnie do takiej tematyki:)

Chętnie przeczytam, co Was ostatnio zachwyciło lub co szczególnie polecacie przeczytać, najlepiej z kryminałów lub rozkładających na łopatki powieści obyczajowych:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...